Officemanager (32-36 uur/week)
Kiek Zeeland is een GGZ instelling met een vestiging in Middelburg en Goes. Zij bieden gespecialiseerde ambulante geestelijke gezondheidszorg aan kinderen en (jong) volwassenen tot 25 jaar. Mede door de relatieve kleinschaligheid is Kiek Zeeland goed en makkelijk bereikbaar voor patiënten en verwijzers. De communicatielijnen zijn kort, met een team van enthousiaste en betrokken professionals wordt er hard (samen)gewerkt en is er ook ruimte voor persoonlijke aandacht. Dit uit zich onder andere in de hoge score ten aanzien van werkgeluk. Lees meer op www.kiekzeeland.nl
Ter versterking van het team, zijn zij op zoek naar een mensgerichte
Officemanager (32-36 uur/week)
Een ‘verbinder’ die efficiency hoog in het vaandel heeft staan
De functie:
In deze brede en afwisselende functie stuur jij op inspirerende en coachende wijze de front- en back-office aan en ondersteun je de organisatie en directie op administratief en secretarieel gebied. Je bent verantwoordelijk voor de zorgprocessen, registraties en declaraties. Je analyseert de behandelcapaciteit en hebt continu oog voor de juiste balans tussen beschikbaarheid en betaalbaarheid van zorg. Je denkt mee over kwaliteit van werkprocessen, stelt verbeteringen voor en voert deze uit. Je verzorgt rapportages en overzichten en je geeft advies aan het team en directie. Je bent een echte ‘spin in het web’. Je bent praktisch, neemt initiatief en je werkt actief mee op de frontoffice. Je voert gesprekken met je teamleden, je ondersteunt bij diverse HR zaken en door jouw inlevingsvermogen en goede communicatieve vaardigheden weet je de behandelaren te ondersteunen en te adviseren op het gebied van agendaplanning en caseloadmanagement. Je hebt een coördinerende rol bij audits & externe controles en bent contactpersoon voor diverse externe partijen zoals zorgverzekeraars, gemeente en Arbodienst.
Jouw profiel:
- Een afgeronde hbo opleiding, bij voorkeur zowel mens- als bedrijfskundig gericht.
- Ten minste 5 jaar aantoonbare leidinggevende ervaring in een soortgelijke allround functie.
- Uitstekende kennis van MS Office.
- Je hebt een flexibele werkinstelling, werkt gestructureerd en bewaakt het overzicht.
Wij bieden:
- Een afwisselende functie binnen een enthousiast en gedreven team.
- Arbeidsvoorwaarden conform de richtlijn CAO GGZ salarisschaal 45 of 50 afhankelijk van werkervaring en opleiding.
Spreekt deze uitdagende functie je aan en wil jij bijdragen aan het verder professionaliseren van de interne organisatie? Mail dan je motivatie met curriculum vitae naar vacatures@sigmapersoneel.nl Voor meer informatie kun je contact opnemen met
Astrid de Zeeuw – Beemster op telefoonnummer 0113-239400.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld